czwartek, 14 lutego 2013

Odżywka JOKO i Lakiery MIYO do paznokci;)

Cześć,

Dziś chciałabym się Wam pochwalić moimi mikro zakupami;)
które zrobiłam ok. tydzień temu. Więc od razu króciutko zrecenzuje łupy;)






1.ODŻYWKA UTWARDZAJĄCA I NADAJĄCA WYSOKI POŁYSK JOKO

Cena: ok. 9 zł

Odżywka nie zawiera formaldehydu ani jego pochodnych. W porównaniu np. z odżywką Eveline;(
Którą zamierzałam kupić lecz informacja na opakowaniu o jego zawartości oraz ostrzeżenie
" Uwaga, produkt łatwo palny" należy uważać, zabezpieczyć skórki wokół paznokci... skutecznie mnie odstraszyła, mimo że odżywka jest przez wiele kobiet chwalona. Ja jednak unikam formaldehydu, gdyż jest on na liście chemikaliów rakotwórczych i silnie żrących. Więc wychodzę z założenia, że nawet jeśli
ta odżywka da super rezultaty to po jakimś czasie mogą  ujawnić się skutki uboczne. Dlatego wybrałam odżywkę Joko bio.

Jej skład i opis producenta możemy przeczytać po kliknięciu w zdjęcie:


Odżywka daje piękny połysk i kolor bezbarwny już przy pierwszej warstwie! ;)
Dobrze utwardza paznokcie! Utrzymuje sie na nich 2, 3 dni. Jednak gdy zafundowałam sobie długą, gorącą kąpiel, odżywka pokryta 2 warstwami lakieru zaczęła schodzić. Ale tak sie zazwyczaj dzieje od ciepłej wody.

Jestem nią zachwycona;)

Czy kupię ponownie: TAK !





2. LAKIER MIYO MINI DROPS  RÓZÓWY Z DROBINKAMI BROKATU

cena: na promocji zakupiłam oba w cenie: 3 zł / szt. ;)

Niestety lakier szybko odpryskuje, nie daje zbytniego połysku.
I jest bezbarwny! Nawet po nałożeniu 2 warstw daje jedynie nie mal nie widoczną różową poświatę.

Czy kupię ponownie: NIE


3. LAKIER MIYO MINI DROPS PERŁOWO- BIAŁY Z MIKRO DROBINKAMI

Jest śliczny! Po nałożeniu 2 warstw daje cudowny efekt, delikatnie kryje paznokcie, dzięki czemu
białe z natury  końcówki paznokci wyglądają jak "french" a linia dzieląca białe końce od reszty paznokcia
staje sie niewidoczna;) Lakier położony na warstwę odżywki Joko utrzymuje sie na moich pazurkach nawet do 3 dni;) co jest dla mnie sukcesem;)

Czy kupię ponownie: TAK !

Jestem ciekawa jakich używacie odżywek do paznokci? I które polecacie;) ? Pozdrawiam



14 komentarzy:

  1. Hmm... myślę, czy nie kupić też tej Joko, mam Eveline i niby póki co nie szkodzi, ale ten formaldehyd jest złowrogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam Eveline, mnie formaldehyd nie jest straszny ;) choć kiedyś z joko też miałam..

    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym drugim lakierem :)
    Przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić na lakierowe rozdanie zorganizowane na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo.. Te odżywki są dobre.:D Ja lubię "bombę witaminową" z tej serii.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej odżywki, ja używam z Eveline i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą odżywkę ! Powiem szczerze,że sprawdziła się u mnie lepiej niż Eveline :p

    zapraszam,u mnie ROZDANIE.
    http://nutellaaa-lover.blogspot.com/2013/03/moje-pierwsze-rodzanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś odżywkę Joko, ale nie zrobiła nic dobrego, ani złego ;)
    Używam teraz sporadycznie Eveline i ten sposób uważam na zło w postaci formaldehydu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę nadaje połysk:)
    Zapraszam na konkurs:)
    Do wygrania kosmetyki z CLINIQUE
    http://nowakosiaaa.blogspot.com/2013/03/competition.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki prezentują się bardzo fajnie! Jasne że możemy obserwować:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam właśnie jakiejś dobrej odżywki do paznokci ;) Używałam ostatni z Eveline, ale niestety się na niej zawiodłam..

    Zapraszam do mnie na wiosenne rozdanie - do wygrania śliczna,koronkowa bluzka ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lakier Joko mnie ciekawi... Bio... to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie odżywkę Joko i lakiery miyo, mam odcień perłowy - malinowy;) jest boski;) a kosztował tylko 4 zł;)

    OdpowiedzUsuń