sobota, 21 lipca 2012

Keratyna na Włosy - Wcierka

Cześć,
Jakiś czas temu skusiłam się na kapsułki Keratynowe, przeglądałam strony allegro z maskami do włosów i zaciekawiły mnie, 
cena bardzo przystępna, wysyłka gratis;) więc się skusiłam.




Kapsułki wcieram w skórę głowy i nakładam na całe włosy. 
Wcześniej jednak myje włosy delikatnie odżywką Isana z babassu, 
keratynę pozostawiam na włosach w zależności od tego ile mam czasu, 
ale staram się nakładać ją na noc i zmywać rano raz do 2 razy szamponem babydream, 
następnie nakładam Isanę na 5 min.
Włoski po niej ładnie się błyszczą, mam wrażenie, że odżywka odświeża kolor włosów,
 podkreśla pasemka. Kolor włosów ładnie, świeżo po porannym zmyciu 
keratyny się prezentuje;)






Wcierkę stosuję 3 razy w tygodniu, od 2 tygodni, mam wrażenie że nieco 
przyspieszył się porost włosów.
Wypadanie nieco się ograniczyło, czekam na porost baby hair;) 
Keratynę używam także na rzęsy prawie codziennie na noc i wcieram w płytkę paznokci, 
zauważyłam że skórki wokółpaznokci wyładniały, zawsze miałam "obszczerbane" paznokcie 
stwardniały i nieco szybciej rosną;) Zakupiłam 2 op. ale już mi się kończą;( 
dość dużo ilość zużywam na raz na całą długość włosów i nie mal codziennie 
do odżywiania rzęs i paznokci, także będę musiała znowu je zakupić.
Ja je kupiłam na allegro:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=11178453


bo nie wiem gdzie można je jeszcze dostać, w drogeriach ich nie widziałam, a w sumie lubie kupować w internecie bo nie muszę z domu wychodzić, 

a większość sprzedawców szybko wysyła towar. Miałyście do czynienia z Keratyną? 
Jakie macie wrażenia? Co myślicie o zakupach w internecie?





1 komentarz:

  1. Z tych wcierek, które miałam do tej pory to najlepsze według mnie to: odżywka keratynowa w kapsułkach ( niebieskie rybki) właśnie te, o których piszesz;) Saponics z Farmony za ok. 12zł, i olej rycynowy + olej z kiełków pszenicy lub migdałowy. To najbardziej służy moim włosom. Nie miałam jeszcze Jantaru z Farmony, ale planuje wypróbować, bo włosomaniaczki też go polecają. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń